Spel och mys på Annandagen.

Vi myser inne på annandagen med att spela alla nya spel medan stormen drar förbi.  Ingen fara alls men det regnar och är svinkallt ute.  Först ut är Fibber!
Jag har skarvat på sanningen och min näsa växer...
...Claras likaså...
...men mest växer Petters.
Damerna i familjen har rätt normala näsor...

...medan Petters har växt sig så lång att han tilldelats silvernäsan.
Sen opererade vi Sam.  Om man stöter till kanterna skriker han och det blir nästa doktors tur att försöka befria Sam från sina krämpor.
Doktor Petter under djup koncentration...
...och här försöker jag leka kirurg.
Efter ett gäng hårda matcher vilar dessa två upp sig i soffan medan jag sätter mig framför datorn och bloggar lite.  Och tro det eller ej, nu är jag ikapp igen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Bagerskan Clara