Idag tar vi det i bilder.




Tittut i mitt gardintält.



Det tar på krafterna att leka så en fika i soffan sitter alltid bra.




Mamma gillar också att fika i soffan.





Resultatet av kreativt mysande på förmiddagen.


Sedan hämtade vi Petter och åkte på biljakt.



Chrysler Crossfire, superfin och supercool.




Den här är till dig Svein. En gräddfärgad PT Cruiser. Så snygg och vilket pris! $9980, som hittat. En av Lisas favoriter också.




Chrysler Seabring, sådär...



Pontiac Solstice, så där skall det se ut!


Clara var med i 3h och var en ängel. Underbara, underbara unge!

Hon har däremot en helt annan bilsmak än sina förändrar...



En sån här mamma vill jag ha. Den tar vi. Nja.



Åh, min bil. Liten. Min bil. Mini Cooper Cab, jojo.


Hon provsatt även våra favoriter. Fiiin inredning.



Måste kolla vad som händer när jag trycker här också.

Pappa och Mamma förhandlade och Clara åt banan och lekte med ballonger.

Nu är det tuffa tag på gång.



Och popcorn hade de också. Ytterligare en premiär.

Och alldeles för sent blev det middag från Chinelli´s. Och än är vi inte i hamn med bilen men vi vet vilken det är. Vi har bara inte övertygat försäljaren om priset än. Återkommer garanterat i ämnet. Vem tycker ni vi skall ta?
Kramar.

Kommentarer

  1. Jag håller på Claras Mini Cooper. Den är jättesöt precis som Clara.

    SvaraRadera
  2. o herre min je....jag sitter här i sverige och kollar efter amerikanska verandor och så hittar jag till din blogg. uh vad avundsjuk jag är på ditt HUS och att du får BO i mitt abosluta drömland......här kommer jag kolla fler gånger!
    häls gladmymlan vetlanda sverige

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.