LEGOland en extra dag! och hemfärd.

Sista parkdagen fick Clara välja.  Vi funderade på Magic Kingdom eftersom Clara var så liten när hon var där att hon troligtvis inte kommer ihåg det alls.  Men eftersom hon kramat Musse och Co och damen inte är ett dugg intresserad av varken prinsessor eller fairies utan vill mest av allt åka berg och dal banor så...
...var det med bestämda och glada steg...
...hon gick mot ytterligare en dag på LEGOland!
Och eftersom uppgraderingen kostade $15 per person så jag och Petter det som ren vinst.
Häftig drake i entren...
...och en brandmans dinosaurie som sprutar vatten på en om man inte är beredd.
Halloween tider även på LEGOland.
Clara i hinderbanan...
...som var lite knepig emellanåt.
Här inne försvarade vi oss mot onda faraoner...
...och här åker Clara uppskjutet.
Dromedar ritt.
Förggrann dinosaurie.
Här inne testade vi 3D film, och det gick lite bättre denna gång.  Förra vändan gick vi ut efter 5 min.
Petter och Clara gör Hands in the air...
...jag håller i mig allt vad jag kan och Clara gör hands in the air.
Inga rides ratas.  Clara åker allt.  Inklusive barnkarusellerna.
Clara och Petter testar LEGO konstruktioner på skak bordet.
Haj, haj.
Se så fint det går när man tagit körkort bara några dagar innan.
Tut, tut.
På väg in i drakborgen...
...och det är jag och Clara som "kör".
Clara och Max.
Clara framför den härliga LEGO pumpan.
Bagaren i stan.
På återseende LEGOland.
Min nya bil.
Drinkar på Bahama Breeze.
Puss på dig Pappa.
Hemfärd efter en fantastisk vecka...
...och underbara ribs på Sticky Fingers...
...USA har massor att erbjuda.  Undrar var det bär av härnäst? 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.