Gott och blandat

Väl hemma igen tog vi en ganska lung vecka. Rensade rabatter, klippre gräs, hade play dates i parken, gick på gymnastiken, klippte oss och tvättade och packade resväskorna igen. För på fredag när Petter kom hem satte vi oss i bilen och styrde norr ut mot Virginia igen. Men denna gången for vi nordost för att uppleva amerikansk historia och åka berg och dalbanor.

Det regnar. Jippie!

Stora droppar är roliga att springa runt i.

Claras påsk kärringar.

Mitt första omelett försök gick väl sådär kan man säga. Men gott var det.


Och andra gången gick det bättre. Jag vill ha oliver, tomater och sparris eller broccoli i min medan Clara nöjer sig med oliverna och resten av grönsakerna serverade bredvid. Och nu har jag övat såpass mycket att jag kan kasta upp och vända Claras omelett i luften. Gissa om omelett är nya favoriten här hemma.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.