Nyår i Alster

Jag som alltid tar en massa kort hade nog för roligt på nyår för dessa är de enda bilderna jag tagit.

Tjejer i party stassen på nyårsafton i Alster.

Hela barnligan kollar på uppsläppandet av...

...stora ljuslyktor.

Under natten till nyårsdagen snöade det.

Massor! Gissa om lyckan var total. Och då är det ju perfekt att det finns en pulkabacke på tomten.

Jag hade glömt termobyxor så jag gjorde en amerikanare. Ut i snön i mysbyxor.

Att åka madrass är jättekul! Och det går jättefort!

Glad Clara som får leka i snö igen.

Känns nostalgiskt att få borsta bilen igen.

Clara tester Alvas längdskidor.

Upp igen!

Kolla nu Mamma!

Nu kan jag!

Här går det undan.


Kusinkram.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.