Lake Gaston, SWEA Kids och Pyjama Day med Crazy Hair.

Förra helgen var vi till Lake Gaston med familjen Wall igen. Härligt med sötvattenbad och sommarstuge känsla även om sommarstugorna är fullstora villor.

Med vinden i håret.

Clara och Cooper agerar galionsfigurer.

Att mata karpar och catfish är alltid lika kul.

Det riktigt kokar i vattnet.

Glasspaus.

Fiket med mysig resturang.

Full fart framåt.

Så här skall det se ut när man lägger i en båt the american way. Den hämtades i trevåningsgaraget så ingen trailer behövs heller.

Lake House model större.

Fartränder.

Årets första fångst på bryggan.

Bryggmetning.

Airhockey och filmvisning i lekrummet.

IPad är coolt.

Jag och Clara på Big Mable.

Fika på SWEA lekträff.

Björnen sover, björnen sover...

Tjejligan.

Efter lyckad äppel och sockerbits letning ser Clara härligt geggig ut. Och väldigt glad.

Sista dagen innan Track Out var det Pyjama Day and Crazy Hair Day. Nu är Clara ledig i tre veckor och vi skall hinna med en massa mys och bus. I skrivande stund är det lördag kväll och Clara har tillbringat varenda minut sedan fredag morgon i olika pyjamasar. Så firar hon in sin ledighet. I morgon skall vi försöka locka på henne lite kläder så vi kan lämna huset.

Och precis nu när jag är ikapp så får jag meddelandet att jag gått i taket för antal bilder överförda till min blogg. Jaha. Vad gör jag nu då? Inte förstår jag hur jag skall skaffa mer och inte förstår jag om bilder börjar försvinna från bloggen om jag tar bort dem från de album som skapas på google. Låter ju troligt och inte så kul. Blir lite snålt med bilder innan jag förstått lite mer.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.