Prickig Lisa och sjuk bil

Jag fick Amoxycillin for min oroninflammation och igar kom prickarna som ett brev pa posten. Jisses hur jag ser ut. Tur att man vet vad det ar. Men det vet ju inte de jag moter sa lite konstiga blickar far jag. Har kopt medicin sa kladan ar helt hanterbar.

Sitter just nu pa Crossroads Ford med mina prickar och min sjuka bil. Lampan for "Service engine soon" lyser lite till och fran sa nu skall vi fa det kollat. Tempot ar sadar sa ar det inte klart snart sa far de kora hem mig och kora hem bilen nar den ar klar. Eller sa hanger jag kvar har dar det finns fungerande datorer...

Igar kom arets Poolinfo ut. Poolen oppnar 6-10 for morgonsim for vuxna och vi far ha poolparty igen. Jippie! Skall hora med Clara om hon vill ha ett poolparty som fodelsedagskalas eller om vi skall ga pa ursprungside'en. Lattare att ha det pa ett partystalle men kul att ha poolparty. Clara bestammer hur det blir. Oc poolen oppnar tidigare an jag trott. Det blir en bra poolsommar i ar.

Kommentarer

  1. Är det medicinen mot öroninflammation du reagerar med prickar på? Stackars dig, hoppas det går över snart.
    Det låter verkligen härligt med pooltime. Och tänk att vi ska få uppleva det snart.
    Vi får väl ha ett litet förkalas för Clara när vi är där, och ett efterkalas för Petter.
    Ha det gott och njut av sommar och poolliv.
    Många kramar från oss.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.