SWEA-Bladet hösten/vintern 2009/2010

Här kommer en länk till SWEA NC och där finns nu tidningen som upptog all min tid i höstas. Kan äntligen känna lite stolthet och inte bara avsmak när jag läser den. Den blev jättebra men det var inte värt all tid jag la ner. Inte på långa vägar. Nu skall jag göra två intervjuer och editera lite text som inte fick plats i förra numret. Sedan är det bra. Klicka på SWEA NC under jordgloben och välj SWEA-Bladet. Klicka på tidningen när den kommer upp så bläddrar den själv. Frän applikation. I vårnummret 2009 med tulpaner på är det med en liten artikel på sidan 18 om SWEA Kids som jag skrev och det är bilder på Clara också. Trevlig läsning.

http://swea.org/default.aspx?mid=1660

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.