Mer av den saliga blandningen


Clara på väg till dagisfotograferingen och klädd enligt instruktionerna "Picture Perfect".


Trött efter mathandlande men jag släpper inte strösslet.


Clara i lånade kläder av Anton. Det var +6 när vi åkte till dagis och +26 när vi åkte till parken med Strandbergs och Clara var klädd i jeans och långärmat. Nu har jag hittat http://www.weather.com/ där man kan få vädret timme för timme. Och det behövs i denna delen av världen.


För ibland kan det vara väldigt kallt att grilla.


Homecomming football på Middle Creek Highscholl. +5 och svinkallt.


Det är oartigt att somna ifrån gästerna men ibland orkar man bara inte hålla sig vaken. Även om det är Backugan film på DVD:n.


Svenskt smågodis och en rejäl klubba.


Dessa skapelser stod som utställning på TAPSchool och Kristin informerade om att i fyraårsklasserna skall man göra en skapelse av naturen. Fram med kameran och fota så vi kan få lite tips. Äppelmasken är en favorit, enkel och smart.


Bordet där jag tror att barnen sov när skapelserna gjordes. Och det är ju inte riktigt meningen tycker jag.


Pumpahuset i närbild.


Tja, vad säger man. Helcool men uppdraget har missuppfattats helt.


Häxor på SWEA Kids Halloweenfest. Jag har köpt en ny hatt för denna förstör hela outfitten.
Over and out.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.