Fiskerudsfamiljen pysslar i väntan på Halloween.

Idag har Clara ritat mammor för hela slanten.


Mamma, du är så här lång. Det betyder tillräckligt lång för att åka alla bergochdalbanor lång.


Jag och Petter gav oss i kast med varsin pumpa när Clara somnat. Inte så geggigt som jag trodde. Mer trådigt och nästan omöjligt att få riktigt rent.


Petter slog på stort och överförde mönster med stor precision.


Medans jag bankade mönster med tjocka kakmått.


Här skärs det med precision också.


Min fladdermus och stjärnpumpa...


...är ju inte ens i närheten av Petters spökhuspumpa.
Vi har en pumpa kvar så imorgon skall jag också göra värsta mönstret.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.