Lycklig

God Kväll mina vänner.

Sitter och slösurfar efter att ha njutit av syrsornas sång på min amerikanska veranda. Clara sover och Petter är någonstans i luftrummet över USA på väg hem. Det är en härlig kväll. En sån kväll då disken får stanna i diskmaskinen och tvättkorgen får svämma över bäst den vill. Jag bara är. Dricker en Mike´s hard pink lemonade och skall lägga mig framför TV:n. Hoppas det går en repris med mina nya favoriter Kardashians. Kim, Kourtney eller Khloe spelar ingen roll. Jag har fastnat för alla tre.

Imorgon skall vi tvätta bilarna på en välgörenhets biltvätt och på eftermiddagen blir det poolparty. I går kom inbjudan till områdets höstfest då de stänger hela gatan bakom vårt hus och förvandlar den till ett enda stort nöjesfält. En resa till bergen är under planeringsstadiet, besök av Oscarssons om några veckor och vår första amerikanska Halloween är inte alltför långt borta. Hösten i den amerikanska södern är underbar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.