Sista dagen inför Sverigeresan

spenderade vi vid poolen . Vi gillar verkligen detta fantastiska ställe. Och idag var det som om vi hade en egen pool. Tre mammor och totalt sex barn. Lugnt och skönt? Jodå fast barnen röjde järnet i barndelen medans den ensamme livvakten försökte se engagerad ut vid stora poolen.


Ingången till paradiset.


Cole lärde Clara hur man åker coolt i lilla rutchkanan. Sedan ville Clara lära Cole hur man gjorde det i tunnelrutchkanan men då slängde Cole in handuken.


Vyn från min solstol.


Clara tycker att jag skall bli blöt men jag har lagt mig på strategiskt avstånd idag.

En sista titt på poolen. Nästa dopp blir i Skivtjärn. Eller kanske Bomstabaden eller Jägarnäs.

Kommentarer

  1. Önskar er en fin resa hem till Sverige. Det ska bli underbart att få träffa er igen.
    Fortsätter det här fina vädret vi äntligen fått så kan ni nog bada här också.
    Ha det bra. Kramar från oss.

    SvaraRadera
  2. Säg till när ni är här så följer vi med och badar!
    Kram Maria, Stefan, Matilda och Vilma

    SvaraRadera
  3. Välkomna hem! Ha en bra flygresa. Jag hämtar Er på flygplatsen i Karlstad.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.