Superhjältar

Sitter och samlar ihop alla papper jag skall ha med på Claras läkarbesök imorgon. Skall träffa Dr Gallagher och vi har spanat på henne på nätet idag. Jag håller tummarna för att det går bra imorgon och jag tror det. Har förberett oss bättre och napp, Kissemjauen och Olle skall med. Shorts och t-shirt oavsett väder så vi inte behöver ta av några kläder för att ta sprutor. Och så har jag mutat henne! Det trodde jag inte riktigt om mig själv. Om hon tar alla sprutor imorgon får hon GODIS och PRESENT. Guldchokladpengar från Liams kalas och så skall jag smyga ner en chokladboll också. Och presenten får hon välja själv på leksaksavdelningen på ett varuhus. Tror att det blir en sådan hon bär på de två nedersta korten...


Idag har vi varit i Chapel Hill och lekt med Linus och Oscar. Det var mycket roliga leksaker och väldigt goda pannkakor. De hade utklädningskläder...




...först var Clara brandman... och sen...



...fick hon låna Linus Spindelmannen dräkt. Hon blev heltokig av lycka när Linus satte den på sig och när hon sedan fick prova den förstod jag vad jag skall köpa imorgon efter alla sprutor är avklarade.


Det är tufft att vara superhjälte så jag måste ta en vätskepaus ibland.

Nu skall jag programmera Samantha och ta reda på när klockan skall väcka oss imorgon. Mycket tidigare än hemmafrun är van vid är jag rädd...

Ha en trevlig dag. God Natt.

Kommentarer

  1. Håller tummarna för att allt går bra idag för vår gulliga lilla spindelman.
    Vi kan väl hörs i kväll.
    Många kramar från oss.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.