Årets första dopp och ett grattis


Ibland blir marginalerna lite väl små men idag i alla fall på min sida vid parkeringen i vårt garage...


Beviset för att man inte behöver en amerikansk veranda för att kunna ha gunga. Denna kommer att göra sig bra på Päronstigen om några år.


Dagens lekparksträff.


Och det var jättekul som vanligt.



Glass till eftermiddags fika.


Måste svalka mig lite.


Testar att "dyka " också...

Det var skönt.


Detta var ju urkul!


Kolla mamma! Det skjätter!


Nu skall jag simma. OK, får jag inte plats sa du.


Då plaskar jag stående tills jag är sjöblöt istället.


Nu är jag klar.
Skall köpa en pump så fort det bara går. Till helgen väntar +30 och bad i uppblåsbara pooler.
I morgon sjunger vi för Mamma, Mormor och Svärmor Gunnel i Deje som fyller år. Grattis i förskott från oss men på rätt dag i er tidszon.
Kramar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.