Magic Kingdom


Laddade for en magisk dag.


Vi ocksa.


Traffade Janne Langben direkt. Men han var lite stel.


Kajsa daremot, hon var mjuk och go.


Jag och min kompis Kajsa.


Har dansar vi loss med Kalle pa Street festivalen.


Ett magiskt ogonblick. Huvudpersonerna sjalva.


Och hela familjen ville vara med pa kort.


Askungens karusell. Jag har trottnat pa att sta bredvid och svingade mig upp pa springaren jag ocksa.


Kram pa dig Nalle Puh.


Och kram pa dig Tiger.


Clara med kompisar fran Sjumilaskogen.


Och sa hela ganget.


Janne Langbens berg-och-dalbana gar superfort och Clara skrattar hela tiden och vill aka igen och igen och igen.


Kora bil ar ocksa superkul.


Clara med Baby Langben och Stora Langben.


Clara traffade nybyggar Kalle pa hemvagen.

Och allra sist Pinoccio.


Det var en trott Clara som vantade pa bussen hem.


Men inte trottare an att hon orkar lasa God natt saga for sina nya vanner och Kissemjauen.
Imorgon bar det hemmat.
Kramar och God natt.

Kommentarer

  1. Tack för att vi fått vara med på ert härliga äventyr i Orlando.
    Önskar er en fin resa tillbaka till Apex.

    Puss och kram från oss.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.