Dricks

Clara ville leka i lekcentret idag pa morgonen och vad passade battre an att de hade sapbubbel blasning pa schemat. Minneskortet var pa ABB mote igen fram till lunch sa bilderna kommer senare, de sitter pa kamerans internminne och jag har ingen sladd med hit.

Det har med dricks ar ett kapitel for sig och jag kan det inte an men idag larde vi oss att $3 till bartendern betalar sig med dubbelt sa stora drickor och tre extra saser till var nachostallrik. Inte illa.


Jag oppnar salsan sa tar du hand om guacamolen och graddfilen.


Sa har fin blir man efter att ha lansat graddfilen. Mums.


Och sa sover man sa har gott.


Jag ville inte ga upp riktigt an, mamma.


Ok, pysslar vi lite kan jag tanka mig att vara med.


Nu har vi tva masker, fina va'.

Petter slutade vid tre idag och da gick han och Clara och badade och jag tog en taxi till Orlando Premium Outlets. Men jag vet inte. Jag flanerade bland Dior, Fendi, Polo Ralph Lauren och Co men jag har aldrig varit en markesbrud. Snarare tvart om. Fattar inte att man kan kasta bort pengarna bara for att fa synas i ett visst marke. Hittade en overdel och en solhatt till mig och badset, solhatt och en t-shirt till Clara. Det var allt. Funderade pa en liten vaska till Clara som bar med sig Olle och mobiltelefonen vart hon an gar men hittade ingen kul. Det blir roligare ocksa om Clara ar med och valjer sjalv.
Imorgon skall vi halsa pa Mickey Mouse och Co pa Magic Kingdom. Clara och Petter sover redan bakom ryggen pa mig sa nu skall jag ocksa krypa till sangs sa jag ar utvilad tills imorgon.
God natt och kramar.

Kommentarer

  1. Det är ju roligt att titta på märkeskläderna även om man nu inte köper. Vilka härliga bilder på Clara, hon stortrivs säkert.
    betr. blommorna, blir det samma arrangemang här i år också. Kram mamma.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.