Blomsterprakt och andra erfarenheter.

Idag skulle vi pa den stora shoppingturen sa vi laddade med frukost och fika pa sangen

Och sedan skulle vi hamta bilen av USAs grinigaste uthyrare, bojkottar from nu Enterprise. Vi hyrde bilen 9 i morse men nar vi kom 12 var inte bilen dar och nar den kom var han tvungen att hamta barnstolen som fattades. Vi vantade i 45min och jag var lagom imponerad. Och sa skulle vi installera bilstolen och nu borjar det roliga. Uthyraren far inte gora det sjalv for alla forsakringar och stammningar hit och dit sa han visar och jag utfor. Inga problem. Visa mig da. Och det fungerar inte, den glappar en dm och han erbjuder sig att ta over. Ok. Efter 20 min och en sjosvett uthyrare senare ar jag sa forbannad att jag kokar. Aldrig att jag satter Clara i den dar, den glipar fortfarande och ar helt vinglig pa satet. Ge upp och ge mig pengarna tillbaka. Sagt och gjort, jag staller in hela bilhyrandet och vi koper nachos istallet. Har ocksa hort att de flesta tar med en egen bilstol nar de reser och nu forstar jag varfor. Nasta ar aker jag och Clara pa road-trip till Orlando i egen bil.

Och shoppandet loser jag genom att Petter slutar fem pa torsdag och da tar jag en taxi till narmaste outlet och shoppar jarnet tills de stanger vid elva. Tror det blir mer handlat sa och lite egentid sitter inte fel.

Och sa alla dessa blommor, jag fullkomligt alskar dem. Onskar jag hade en battre kamera sa man kunde visa hur underbart det verkligen ar.


Mamma, du var helt ratt ute i blomladorna i fjol. Tradgardsmastaren har nere kopierade dom till entren. Bade sort och fargblandning.


Vackert.



Mina favorittrad omringade av Begonia tror jag.



Denna forratt delade jag och Clara pa till lunch. Och matta blev vi.


Antligen, mamma har kommit pa att det finns annan frukt an banan. Leve applet!


Utsikten fran min solstol.


Flitig Lisa och cool Clara.


Harlig gronska.


Var en meters hack pa vag mot poolen.
Och om nagon nu tycker synd om Petter som sitter inne hela dagarna kan jag meddela att ABB hyrt hela Universal Studios ikvall och det blir ett akande utav bara den. Gud vad jag ar avundsjuk. Jag vill ocksa aka Spindelmannen igen, buaaaa. Och Hulken. Och se Shreck i 4D och nya Simpsons. Och enligt rykten kommer det att vara fri tillgang till mat, bara att ta for sig. Och det ar nog en speciell kvall for det var manga fruar som klev upp i bussarna idag. Vi fruar far vara med pa alla kvallsaktiviteter om vi hostar upp $200 per kvall. Det ar 3000 pa konferensen och jag och Clara akte upp i glashissen far att spana in alla bussarna som skulle hamta allihop. Bara det var coolt att se.
Nu far ni ha en trevlig dag sa skall jag snart ga till sangs.
Kramar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.