Slappardag

Idag blev en riktig slappardag. Tror inte ens mina 30 min i hotellets träningsrum väger upp mysbyxhasandet resten av dagen.
Clara visade Petter Harold Ritter Park medans jag lagade lunch. Är lite bättre kompis med spisen idag. På vägen hem från parken köpte Petter korv och korvbröd och lyckan var total vid matbordet då vi fick till både korv och mos till Clara och en special till Petter.
Själv åt jag resterna från gårdagens middag på O´Charley´s. De serverar gigantiska portioner i detta landet och ser inget konstigt alls med att gästerna vill ta med sig resterna hem. Så igår blev det en liten låda med Clubsandwish och Chicken O´Tenders, typ friterad kyckling. Räckte både till lunch till mig och middag till Clara.

Nu kom Petter ut från sovrummet efter en rekord kort nattning så nu skall jag hämta tvätten och sedan skall vi titta lite på huspappren.

Ha en bra dag.

Kramar.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Mer vilda djur och ett försök till älva.

Claras 4 års klassrum

Mellandagar och basketpremiär.